Aanbevelingen

Ik kan u vertellen wat ik doe en of opdrachtgevers / managers / collega's daar tevreden over zijn.
Maar dat kunnen zij u beter zelf vertellen:

 

"Over Olav valt veel te zeggen, maar het belangrijkst is toch wel dat hij iemand is die weet waar hij het over heeft: hij kent zijn vakgebied goed, kan dat ook overbrengen en weigert te vervallen in simpelweg 'praten om het praten'. Olav is to-the-point, betrouwbaar en zeer precies in zijn projectmanagement."

Patrick Klerks, Oxfam Novib, Project Manager for Online Campaigning, 2005 - 2009
http://www.patrickklerks.nl

"Als Social Media Marketeer heeft Olav social media (m.n. Twitter) inzichtelijk gemaakt met de 70+ accounts bij ANWB. Helder, met strategische aanbevelingen, in begrijpelijke taal. Daarnaast is Olav niet te beroerd om mee te helpen in de uitvoering, en is de term 'social' zeker ook van toepassing op de persoonlijkheid van Olav."

Mark van der Panne, ANWB, E-business Coördinator 2008-heden
https://www.naarcuracao.com/

"Enthousiaste, positief ingestelde collega die gevraagd en ongevraagd met je meedenkt. Hielp ons bij het verbeteren van onze social media-strategie, leverde waardevolle input."

 

Bert Gorissen, ANWB, Hoofdredacteur Kampioen, 2011 - heden
http://www.anwb.nl/kampioen

"Olav advises us concerning the social media activities of REIZEN Magazine, the biggest travel magazine of the Netherlands. He has a warm eye for tips and tricks as a result of which our account considerably has increased in reach. He is rapid, skilful and always contactable. He has given our journalists with enthousiasme several mini-courses. Last but not least I mention the useful contributions that he adds unsolicited night and day on our twitteraccount. I like to keep him so stop reading."

Harri Theirlynck, editor-in-chief REIZ& Magazine 2001-2013
http://www.harritheirlynck.nl/